FAQ

Täältä löydät vastaukset useimmiten kysyttyihin kysymyksiimme.
Jos et kuitenkaan löydä vastausta kysymykseesi täältä, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse:

Sähköposti: asiakaspalvelu@designlite.fi
Puhelinnumero: 075 326 5353

Milloin maksu lähtee maksukortiltani?

Tililläsi on heti nähtävissä maksuvaraus, summaa ei kuitenkaan veloiteta tililtäsi ennen kuin tilauksesi lähetetään meiltä.

Onko Designlitella fyysistä liikettä?

Designlitella on yksi fyysinen liike Tanskassa, Holstebron keskustassa.

Voinko valita maksutavaksi laskun?

Voit valita maksutavakasi perinteisen tilisiirron, jolloin sinulle lähetetään lasku ja tilauksesi lähtee toimitukseen, kun olemme vastaanottaneet maksun sekä tilaamasi tuotteet ovat varastossa. Voit valita maksutavaksi myös Klarna-laskun.

En ole saanut tilausvahvistusta?

Tarkistathan sähköpostisi roskaposti-kansion, joskus tilausrobottimme lähettämät tilausvahvistukset voivat eksyä sinne. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, olethan mitä pikimmiten yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa tilanteen.

Mistä tiedän, minkä valonlähteen valitsen valaisimeeni?

Valonlähteen voi olla erittäin vaikeaa, vaihtoehtoja on monia. Ensiksi tulisi kiinnittää huomiota valaisimen lampunkantaan, esimerkiksi perinteinen E27 tai E14. Toinen tarkasteltava asia on maksimi wattimäärä, joka valaisimeen sopii. Samanaikaisesti tulisi huomioida onko valaisimessa joitain fyysisiä rajoituksia: joidenkin valaisimien varjostimiin ei esimerkiksi sovi kaiken kokokoiset valonlähteet. Jos käytöttäsi on himmennin, tarkista, että valonlähde on himmennettävä.
Jos sinulla ilmenee kysymyksiä, voit olla yhteydessä sähköpostitse asiakaspalvelu@designlite.fi
Voit tutustua valonlähteiden valikoimaamme täällä: https://www.designlite.fi/valonlaht...

Kuinka kauan toimitus kestää?

Jos tuotetta on varastossa, ja tilaus on tehty ennen kello 14.00 käsitellään tilauksesi saman päivän aikana.

Jos tuotetta ei ole varastossa, näet sivuilla tietyn aikavälin. Tämä ilmaisee, kuinka kauan arviolta menee, siitä kun olet tehnyt tilauksen siihen, kun vastaanotamme tuotetta varastollemme. Vastaanotettuamme tuotetta varastollemme toimitamme tilauksen, jonka arvioitu toimitusaika on 3-5 arkipäivää.

Tämä aikaväli on alustava arvio, joka perustuu kyseisen toimittajan ”normiin”. Joissakin tapauksissa tämä arvio ei pidä, esimerkiksi tilanteissa, joissa valmistajalla ei ole tuotetta varastossa ja tuotteen valmistusta joudutaan odottamaan. Näissä tapauksissa saat automaattisen sähköpostiviestin meiltä koskien arvioitua toimitusaikaa.

Voit seurata tilannetta lähettämämme statuslinkin kautta.

Kuinka toimia, kun haluan palauttaa tuotteita?

Voit lähettämämme tilauksen statuslinkin kautta tehdä ilmoituksen toiveestasi palauttaa tuotteita. Asiakas vastaa palautuksen toimituskustannuksista ja on vastuusta tuotteesta palautuksen ajan. Kun olet tehnyt palautusilmoituksen linkin kautta toimitetaan sinulle rahtikirja sähköpostitse. Voit myös halutessasi käyttää muuta toimitustapaa, kauttamme toimitus maksaa 15 euroa. Tämä vähennetään sinulle palautettavasta summasta.
Kun olemme vastaanottaneet palautuksen, käsittelemme sen. Tarkistamme, että tuote on virheetön ja käyttämätön, sekä tuotteen alkuperäispakkauksen. Luethan ehtomme: https://www.designlite.fi/yleiset-s...
Showroomimme Tanskassa:

Designlite A/S
Jeppe Schous Gade 9
7500 Holstebro

Varasto ja palautukset:
Designlite.fi
Odinsvej 6 - Port 32-35
6950 Ringkøbing
Danmark