Palautukset

Palautusoikeus käyttämättömälle ja asentamattomalle tuotteelle on 100 päivää ja asiakas on vastuussa palautuskustannuksista.

Mikäli haluat palauttaa tilauksesi, pyydämme sinua tekemään ilmoituksen palautuksesta tilauksesi statuslinkin kautta. Tämä statuslinkki on toimitettu sinulle sähköpostitse tilauksesi yhteydessä.
Klikkaa sivun alareunassa olevaa Palautus-painiketta ja toimi ohjeiden mukaisesti.

Kun olet tehnyt palautusilmoituksen linkin kautta, pyrimme toimittamaan rahtikirjan/rahtikirjat sähköpostiisi seuraavana arkipäivänä.
Yksi rahtikirja kustantaa 15€ per pakkaus. Mikäli tilauksesi on toimitettu useammassa paketissa, palautus tulee tehdä samalla tavoin. Rahtikirjan/kirjojen hinta vähennetään sinulle palautettavasta summasta.
Maksunpalautus tapahtuu, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi.

Palautettava tuote tulee pakata samalla tavoin kuin se oli toimitettaessakin; ensin valmistajan alkuperäispakkaukseen ja sen jälkeen uloimpaan pakkaukseen.
Alkuperäispakkaus tulee aina säilyttää, sillä se on osa designtuotetta. Tuotteen alkuperäispakkaus ei saa vaurioitua eikä siihen saa tehdä mitään merkintöjä. Tästä syystä käytä ainoastaan kirkasta teippiä alkuperäispakkauksen sulkemiseen, älä käytä ruskeaa pakkausteippiä tai ilmastointiteippiä.
Pakkaa tuotteet huolellisesti ja käytä tarvittaessa kuplamuovia tai muuta vastaavaa täytettä.

Mikäli tuotteen alkuperäispakkaus tai itse tuote on vahingoittunut, se johtaa tuotteen arvon alenemiseen. Tuotteen jälleenmyyntiarvon aleneminen huomioidaan maksun palautuksessa.

Asiakaspalvelumme on aina valmiina auttamaan sinua puhelimitse 075 326 5353 maanantaista perjantaihin 9.30-17.00.
Olet myös erittäin tervetullut ottamaan yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@designlite.fi

Reklamaatiotapauksissa seuraa toimitusehtojen mukaisia ohjeita